texts2

פילאטיס

פילאטיס הינו אימון גופני אינטנסיבי ואפקטיבי אשר מפעיל את כל קבוצות השרירים בגוף בסינכרון מלא, את כל מערכות הגוף בתיאום, בדיוק ובאיזון.

המטרה – בניית גוף חזק ובמקביל אלסטי וגמיש.

במהלך האימון עובדים על כלל קבוצות השרירים בגוף כפי שאנו פועלים בחיי היום יום, ולא בנפרד על שריר בודד.

אנו בונים את הגוף בהדרגה ולפי הרמה, היכולת והקצב של כל מתאמן:

ניתן דגש על בניית גב יציב וחזק, אלסטי ובעל טווח תנועה רחב המפעיל איתו את כל המערכות בגוף.

רפרטואר התרגילים נלמד מהבסיס בו מחזקים את הבטן (הקיר התומך של הגב) ומתחילים להניע את הגוף,להעיר אותו ולעצב אותו. 
עם התקדמות התלמיד, נוסיף תרגילים חדשים ונעלה את הקצב ואת רמת הקושי.

 

למי השיטה מתאימה?

השיטה מיועדת לכל קשת האוכלוסיה, כל הגילאים והרמות.
• לצרכי שיקום וטיפול – עם ולאחר פציעות ומחלות, פציעות גב, מפרקים, שרירים ורצועות.

• טיפול בכאב ושיפור יציבה לקויה.

• לאנשים בריאים – הרוצים להתחזק, לשפר יכולות תנועה ולעצב גופם.

• לספורטאים ורקדנים – בעלי צרכים ספציפיים בהתאם למקצוע.

• לנשים בהריון – לפני, במהלך ולאחר הלידה.

 

עקרונות השיטה:

תנועתיות של כל הגוף 
נשימה 
פיתוח מאוזן של השרירים
שליטה
קצב
זרימה

 

מכשירי הפילאטיס:

מכשירי הפילאטיס בנויים על עיקרון התנגדות קפיצית שתכליתו שריר חזק אך גם ארוך ומתוח. המכשירים מאפשרים התאמה למידות המתאמן ולצרכיו הפיסיים.

הקפיץ ושיטת העבודה על המכשיר מונעים לחץ מיותר על המפרקים.

ההתנגדות הקפיצית עובדת על טווח תנועה מלא של השריר על מנת לבנות שריר יציב ואיכותי, מפעילה את שכבת השרירים העמוקה ביותר הקרובה ביותר לשלד

ובכך מחטבת ומחזקת את הגוף מהבסיס. 

 

Built by MyMuse | Designed by Itamar Gur